MOST – NOSILEC VZMETENJA- ZADNJI
MOST ZADNJI RENAULT KANGOO Z ABS+KAVCIJA
Avtodeli: Most zadnji ali zadnja prema
Med katere avtodele spada zadnja prema?
Zadnji most ali prema je avtodel, ki je nosilna vez med karoserijo zadnjega dela avtomobila in med kolesi.
Koliko različnih vrst zadnjega mostu poznamo?
- Poznamo togo premo, gibljivo premo, vzmetno premo.
- Zadnja prema je samo eden izmed mnogih izrazov.
- V praksi se za avtomobilski most namreč uporabljajo različni nazivi.
- Lastniki vozil, servisni svetovalci, avtomehaniki, avtokleparji. Vsi uporabljajo različne nazive, najpogostejši so:
- prema zadnja,
- nosilec vzmetenja,
- most zadnji,
- pomožni okvir,
- telo osi,
- nosilec osi,
- vzmetna prema.
Kaj pomeni toga prema?
Prema je drug izraz za most. Toga prema pomeni, da je cel most izdelan iz enega kosa, ki je pritrjen na šasijo. Izraz se praviloma uporablja za zadnji most.
Kaj pomeni gibljiva prema ali most ?
Gibljiva zadnja prema je tista prema, ki je pritrjena na karoserijo z gibljivimi deli.
Gibljiva prema je sestavljenka več različnih delov, ki skupaj sestavljajo most.
Kakšna je vzmetna prema?
Vozila blagovne znamke PSA Citroen in Peugeot imajo zadaj nameščeno vzmetno premo.
Zadnji most je v eni funkciji kot most in kot zadnje vzmeti.
V osi mostu so nameščene praviloma štiri torzijske vzmeti, ki nadomeščajo spiralne ali listnate vzmeti.
Kake so nastavitve zadnjega mostu ?
Na zadnjem mostu so vedno tudi nastavitveni vijaki za nastavitev geometrije zadnje preme.
Vilice, vzmeti, amortizerji, stabilizator, osni krak, stabilizator nosilci in prečna vodila so elementi zadnjega dela. Vsi so tudi del geometrije. Vsi avtodeli so pritrjeni s posebnimi vijaki, večina od njih je ovalnih. S tem je omogočena regulacija in nastavitev preme in posameznih koles.
Geometrija preme mora biti vedno nastavljena v tovarniško predpisanih izmerah.
Vse preme in mostovi ter ostali avtodeli so na povezavi spletne trgovine www.kruno.si
MOST ZADNJI RENAULT KANGOO Z ABS+KAVCIJA