MALI SERVIS GARNITURA OPEL MOKKA (2013- ) BENCINSKI TURBO MOTOR LPG 1.4 – 103kW A14NET B14NET D14NET. Garnitura vsebuje filtre original GM: filter olja + filter zraka + filter kabine + motorno olje original GM OPEL Dexos1 gen2 5W30 4L. Ob menjavi potrebujete 4l olja.
MALI SERVIS IN REDNA MENJAVA FILTROV
Mali servis je pravzaprav menjava vseh filtrov. Filtri za mali servis so zelo pomembni za delovanje motorja ter vozila. Kdor misli, da zamenjava filtrov ni potrebna ali da je celo nepomembna, se moti. Vsak filter v vozilu namreč opravlja svojo funkcijo. Vsak filter skrbi za delovanje celote. Mali servis načeloma vsebuje štiri filtre: filter olja, filter zraka, kabinski filter in filter goriva. So pa tudi izjeme. Nekateri bencinski motorji recimo nimajo filtra goriva za zamenjavo, tak filter je označen z Life-time. Nekatera vozila imajo 2 kabinska filtra, ne samo enega. Nekateri filtri imajo senzorje, nekateri so brez. Filtri kabine so lahko navadni, ali so ogljeni, najnovejši so bioaktivni. Pri vsakem rednem servisu se mora poleg malega servisa narediti tudi pregled vozila. V pregledu vozila se poleg naročenega malega servisa pregledajo vsi sklopi: delovanje žarnic, metlic brisalcev, stanje in obraba pnevmatik, obraba zavor, pregled podvozja in podobno.
PODROBNEJE O FILTRIH ZA MALI SERVIS
Filter olja. Ta skrbi za delovanje motorja. Ohranja motorno olje čisto. Z redno menjavo le tega filtra podaljšamo življenjsko dobo motorja vozila. Redna menjava pomeni enkrat letno, četudi nismo naredili veliko kilometrov. Ob zamenjavi motornega olja se zamenja tudi oljni filter. V oljnem filtru se med uporabo, med vožnjo, naberejo razne nečistoče: prah, saje, razni kovinski delci in podobno.
Filter zraka. Imenujemo ga tudi zračni filter. Ta filter čisti smeti v zraku. S tem ščiti motor pred poškodbami.
Kabinski filter. Tu lahko izbiramo med tremi različnimi: navadni kabinski filter (bele barve), ogljeni kabinski filter z aktivnim ogljem (temno sive barve) in FP – antibakterijski kabinski filter (rumeno zelene ali modre barve). Kabinski filter, ki je navaden in bele barve, uporabljajo le še nekatera starejša vozila. Temno sivi – ogljeni kabinski filter z aktivnim ogljem je najbolj pogost v uporabi pri vseh novejših vozilih.
Filter goriva. Ta se pri dizelskih motorjih zamenja ob menjavi olja. To je običajno enkrat letno. Pri bencinskih motorjih se le ta zamenja pri vsakem drugem ali celo tretjem servisu, odvisno od proizvajalca in tipa motorja v vozilu. Nekateri bencinski motorji nimajo filtra za menjavo oziroma imajo Life-time filter, tega ni potrebno zamenjati.