MOST ZADNJI CITOEN XSARA PICASSO+KAVCIJA 003
MOST zadnji ali zadnja prema
Kaj je zadnja prema ?
Zadnji most ali zadnja prema je avtodel, ki je nosilna vez med karoserijo zadnjega dela avtomobila in med kolesi .
Koliko različnih vrst zadnjega mostu poznamo?
- Poznamo togo premo, gibljivo premo, vzmetno premo.
- Zadnja prema je samo eden izmed mnogih izrazov za zadnji most .
- V praksi se za avtomobilski most namreč uporabljajo različni nazivi.
- Lastniki vozil, servisni svetovalci, avtomehaniki, avtokleparji. Vsi uporabljajo različne nazive, najpogostejši so:
- Prema zadnja,
- nosilec vzmetenja,
- most zadnji,
- pomožni okvir,
- telo osi,
- nosilec osi,
- vzmetna prema.
Kaj pomeni toga prema?
Prema je drug izraz za most. Toga prema pomeni, da je cel most izdelan iz enega kosa, ki je pritrjen na šasijo. Izraz se praviloma uporablja za zadnji most.
Kaj pomeni gibljiva prema ali most ?
Gibljiva zadnja prema je tista prema, ki je pritrjena na karoserijo z gibljivimi deli.
Gibljiva prema je sestavljenka več različnih delov, ki skupaj sestavljajo most .
Kakšna je vzmetna prema?
Vozila blagovne znamke PSA Citroen in Peugeot imajo zadaj nameščeno vzmetno premo.
Zadnji most je v eni funkciji kot most in kot zadnje vzmeti.
V osi mostu so nameščene praviloma štiri torzijske vzmeti , ki nadomeščajo spiralne ali listnate vzmeti.
Kake so nastavitve zadnjega mostu ?
Na zadnjem mostu so vedno tudi nastavitveni vijaki za nastavitev geometrije zadnje preme .
Vilice, vzmeti, amortizerji, stabilizator, osni krak, stabilizator nosilci in prečna vodila so elementi zadnjega dela. Vsi so tudi del geometrije. Vsak avtodel je pritrjen s posebnimi vijaki, večina od njih je ovalnih. S tem je omogočena regulacija in nastavitev preme in posameznih koles.
Geometrija preme mora biti vedno nastavljena v tovarniško predpisanih izmerah.
Samo na ta način bo avtomobil varen med uporabo .
Vse preme in mostove najdete na naši povezavi www.avtonet.online
MOST ZADNJI CITOEN XSARA PICASSO+KAVCIJA 003