MOST ZADNJI PSA+KAVCIJA 016

, kr016 KAVCIJA 100,00€

Most zadnji – Zadnja prema in ostali nazivi

Zadnja prema je samo eden izmed mnogih izrazov.

V praksi se za avtomobilski most namreč uporabljajo različni nazivi.

Lastniki vozil, servisni svetovalci, avtomehaniki,  avtokleparji.

Vsi uporabljajo različne nazive, najpogostejši so:

  • Prema prednja,
  • Prema zadnja,
  • nosilec vzmetenja,
  • nosilec agregata,
  • most prednji ,
  • most zadnji,
  • pomožni okvir,
  • telo osi,
  • nosilec osi,
  • vzmetna prema.

Vsa poimenovanja so pravzaprav primerna in ustrezna. Mi bomo v nadaljevanju uporabljali izraz most. Vozilo ima v svoji konstrukciji karoserije pritrjena dva mosta. Prednjega in zadnjega.

Prednji most

Prednji most praviloma drži prednje obese, vilice in stabilizator.

Vedno je na prednji most pritrjen tudi motor – agregat. Pritrditev je izvedena z nosilci motorja.

Ti so izdelani na način, da je med ohišjem nosilca in sredino nosilca oziroma pušo vstavljena guma.

Ta prepreči prenos tresljajev motorja na karoserijo in obratno. Nosilci so praviloma v večini primerov izdelani iz aluminijaste zlitine in kombinacije jekla (puše). Nosilci so vez med motorjem – agregatom in karoserijo avtomobila.

Zadnji most

Zadnji most ima v večini primerov lahko več funkcij.

Zadnji most za vozila PSA Citroen, Peugeot , Renault so obenem tudi vzmeti.

Zadnji most je pritrjen na karoserijo na zadnjem delu avtomobila.

Zadnji most oziroma zadnja prema je pritrjen na karoserijo z posebnimi vijaki iz jekla z visoko strižno močjo. Na zadnji most so pritrjeni amortizerji, vilice, stabilizatorji, osni kraki, in prečni nosilci.

Konstrukcijska zasnova zadnjega mostu je vedno pogojena s stabilnostjo vozila med vožnjo. Zadnji most ima vedno tudi posebne vijake za uravnavanje in nastavitev zadnje preme.

Kaj pomeni toga prema?

Geometrija preme mora biti vedno nastavljena  v tovarniško predpisanih izmerah.

PSA z vozili Citroen in Peugeot ima zadnjo premo togo. Prema je obenem tudi vzmetenje .

Med vožnjo se torzijske palice vzdolžno upogibajo in posledično skrbijo za udobnost  .

MOST ZADNJI PSA+KAVCIJA 016

514889

Teža 50 kg

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v predvidenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Pri dostavi s Pošto Slovenije: K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo s posebno položnico, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 1,20 EUR z DDV. Poštnino plača kupec po ceniku GLS ali Pošte Slovenija na dan dostave: https://eportal.posta.si/Sites/IzracunPostnine/. Velja za dostavo po Sloveniji.

Za ostale države preverite znesek poštnine ob nakupu (na mail info@kruno.si).

Izdelek - avtodel lahko v roku 15 dni od prejema brez razloga vrnete. Nepoškodovan, neuporabljen in nerabljen izdelek v originalni, čisti in nepoškodovani embalaži pošljete na naslov prodajalca AHK d.o.o.. Ne velja za izdelke, ki so označeni kot individualno naročilo, za katere ni možno vračilo ali zamenjava. To so predvsem izdelki - avtodeli , ki so naročeni posebej za kupca na osnovi številke šasije vozila oziroma so dobavljeni iz virov, kjer vračilo ni možno. V splošnih pogojih so opisane možnosti vračila.

Podrobno o GARANCIJI
Podrobno o VRAČILU

NISTE PREPRIČANI, DA USTREZA VAŠEMU AVTOMOBILU?
Posredujte nam podatke o vozilu (tip in model (npr. Opel Astra), številko šasije (identifikacijska št. vozila), tip motorja, moč Kw, leto izdelave oziroma datum prve registracije. Poslali vam bomo ugodno ponudbo originalnih rezervnih delov ali kvalitetnih rezervnih delov EU proizvajalcev enakovrednih originalu.