NOx-Sensor VAG 04L907807BT MULTIVAN original
NOx senzor – sonda za dizelske in bencinske motorje
NOx senzor je avtodel za čistejše okolje .
Kaj je NOx senzor -sonda
V bistvu je to lambda sonda, ki odčitava količine Dušikove okside, ki potujejo preko izpušnega sistema, katalizatorja in DPF filtra.
Izmerjene vrednosti pošilja v centralni računalnik, ki ugotavlja ali so pravilne vrednosti , ki veljajo za izpuste v okolje.
Menjava sodne NOx je potrebna, ko se izrabijo prevleke posebnih kovin. Ta je na koncu sonde, ki je privita v DPF filter.
Sonda je lahko ena, pri novejših vozilih sta dve izjemoma tri.
Beseda NO x pomeni obliko dušikovih oksidov, NO (dušikov monoksid), NO2 (dušikov dioksid) in N2O (dušikov oksid, znan tudi kot “smejalni plin”).
NOx senzor zakaj pri novejših vozilih?
Pri novejših dizelskih motorjih se pojavijo NOx senzorji, ki merijo količino trdih delcev , ki potujejo po izpušnem sistemu in se nabirajo v enem delu v DPF filtru.
Dizelski motorji imajo višjo temperaturo izpušnih plinov zaradi temperature izgorevanja.
Zgorevanje v dizelskih valjih je posledica eksplozije in visokega kompresijskega razmerja, polnjenja turbin z dodatnim zrakom.
NO x senzor je v izpušnih plinih dizelskega motorja precej višji kot pri bencinskih motorjih.
Kaj dosežemo z NOx senzorjem ?
NOx senzor in vsi ostali senzorji so naprave, ki pripomorejo k razogličenju planeta.
Prihod katalitične redukcije (SCR) v sodobne motorje je pripomogla k zmanjšanju NOx vrednosti, ki se sproščajo v zrak.
Pri izgorevanju se sprošča več različnih NO2 ki potujejo po izpuhu tudi preko PDF filtra.
Kako je izdelana NOx sonda?
NOx sonda je izdelana in ohišja, povezovalnimi kabli in pritrdilnega nastavka z navojem praviloma iz aluminija.
Glavni del NOx senzorja je računalnik, ki je povezan DPF filtrom na eni strani in centralnim računalniškim sistemom .
Ohišja NOx senzorja so iz zlitine aluminija , pritrdilni nastavek pa iz kvalitetnega jekla.
NOx-Sensor VAG 04L907807BT MULTIVAN original