VŽIGALNA TULJAVA OPEL 1208093 EU
Vžigalna tuljava kaj je to ?
Vžigalna tuljava je avtodel, ki je sestavni del vsakega bencinskega motorja.
Razporeja impulze električne energije na posamezne vžigalne svečke.
Kako deluje vžigalna tuljava ?
Vžigalna tuljava dobiva impulze iz motornega računalnika, ki upravlja delovanje.
Elektro sistem se napaja z elektriko, ki jo proizvaja alternator.
Električni tok pride po električnih vodnikih ( kablih) do vžigalne tuljave.
Tuljava razporedi električni impulz na posamezne vžigalne svečke.
Kateri so sestavni deli vžigalne tuljave?
Vžigalna tuljava je sestavljena iz zaprtega vodotesnega ohišja. Znotraj so navitja in manjši računalniški razdelilnik.
Na sebi ima tudi posebne nastavke, ki se prilegajo na vžigalne svečke.
Pri starejših modelih je vžigalna tuljava lahko brez teh nastavkov. V tem primeru ima priključke za vžigalne vodnike – kable.
Starejša vozila, ki imajo v svoji zasnovi razdelilno kapo uporabljajo vžigalno tuljavo z enim izhodom, ki je povezan z razdelilnikom – razdelilno kapo. Ta potem razporeja preko svojega sistema električne impulze na posamezna odjemna mesta.
Zakaj motor rabi vžigalno tuljavo ?
Vsak bencinski motor z notranjim izgorevanjem ima električni sistem za dostavo elektrike na izgorevalno mesto.
Vžigalna tuljava je tisti avtodel, ki dobalvljeno električno energijo spreminja v impulse. Ti potujejo na vžigalno svečko.
Ob točno določenem trenutku mora vžigalna svečka dobiti impulz,ki sproži preskok iskre. Ista vžge zmes goriva in zraka. Na ta način nastane eksplozija. Ta poganja bate in s tem omogoči delovanje motorja.
Kdaj moramo menjati vžigalno tuljavo ?
Vžigalno tuljavo praviloma ne rabimo menjati kot na primer vžigalne svečke, filtre in podobno.
Zamenjava je potrebna ko se pojavijo motnje ali okvara . Vžigalna tuljava, ki ne deluje pravilno povzroči vedno tudi razne znake kot so cukanje in podobno.
Ko se težave pojavijo jo moramo nemudoma zamenjati .
Vse vžigalne tuljave lahko najdete na povezavi www.kruno.si
VŽIGALNA TULJAVA OPEL 1208093 EU